Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Lizaaaa | użytkownik

imię i nazwisko adresGdańsk zarejestrowany21.07.2007 @11:35:53 ostatnio na stronie07.06.2012 @12:47:02



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze100 posty na forum242

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sonathine    30.05.2011 @01:16:28
proszę proszę kogo tu znalazłam z przyjemnością poobserwuję
~antropomorfizacja    17.07.2010 @07:04:27
Serdecznie dziękuję za miłe słowa
~inwersja    20.06.2010 @00:19:22
miło
~persching    01.06.2010 @00:38:48
witam i pozdrawiam kolezankę z uczelni. Widze, że też trafiłaś KASZ na projektowaniu, nic sie nie zmieniło od roku... te same tematy projektowe hehe
powodzenia.
_______
Piękno to sztuka postrzegania.
~MaciekOchal    21.05.2010 @20:25:00
dzięki za radę Pozdrawiam
~88grzes    15.05.2010 @12:17:59
Dzieki
pzdr
_______
POAA!!
~hiehie    28.04.2010 @15:12:46
bardzo dziękuję za opis pracy... bardzo mnie ciekawi co widzą inni i jak się to ma do mojego założenia
~asiaxd8    16.04.2010 @22:20:13
sa podobne;p ale dzbanek to tylko na pg ;p
~hannarol    10.04.2010 @22:45:14
fifarafa:D:D
~Shini    08.04.2010 @23:58:47
Zgadza się, zwykły mlecz, pospolity i jakże popularny a jednak skupił moją uwagę, nie zawsze trzeba kombinować i szukać czegoś na siłę, czasem urzekają rzeczy zwykłe...
_______
Świat jest pełen niezwykle ostrych, technicznie doskonałych lecz gówno wartych zdjęć.
~WiewiorkowyOrzech    11.06.2009 @22:57:08
Dziękuję bardzo za uznanie moich słów ;D. Ja tak tylko amatorsko doradzam . Zapraszam również do swojej galerii
~KarolinaStopyra    29.04.2009 @16:03:38
dziękuję pięknie
~MaGda08    29.04.2009 @14:26:17
Hmm,dzięki za komenta...
Btw,ciesze się,że słuchasz Offa,jak ja :P
_______
~tawiz    26.04.2009 @18:48:06
~troum    11.04.2009 @17:29:06
no jakos mi ta parasolka wyjezdza za blisko karwedzi... moze kwestia gustu. Co do kreski, no pewnie, ze w 2 godziny sie nie zrobi ekstra pracy na takim formacie
Pozrawaim
~nasioowa    10.04.2009 @19:40:02
Pozdrawiam
_______
cenie konstruktywną krytykę ,bardzo cenie .
( nie dziękuj. oceń prace ! )
~Autsajderka    15.12.2008 @19:51:59
dygresja całkiem w porządku, jednak nie jestem, aby zachwycać, więc zbyt wiele ona nie wniesie. fotografia po prostu jest dla mnie, nic więcej...
ot, pozdrawiam.
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~LaChupaCabra    12.05.2008 @22:52:26
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~Madz5091    26.03.2008 @17:47:54
wymieniłyśmy się opiniami i jest ok dodam do obserwowanych.
ostatnio edytowane: 2008-03-26 17:48:24
~Madz5091    26.03.2008 @17:45:51
oceniam tak jak widzę i czy mi się podoba
^IwonaWolanin    18.01.2008 @11:09:48
http://www.digart.pl/forum/temat/535641/Gdansk__zlot_.html?p=1 będziesz, nie będzie Cię?, napisz w wątku.
^IwonaWolanin    10.01.2008 @21:45:27
nie bać się :D
~eternalsecret    06.01.2008 @22:34:59
dzięki
_______
"...wszystko co złe jest łatwe do zniesienia..."
^IwonaWolanin    05.01.2008 @11:40:06
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt